Om någon vill sälja sin mate 8 för runt 2500 kr så säg till, jag behöver lite "konstgjord" andning så jag överlever till november tänkte jag Min mate 7 laggar lite väl mkt tror det är mest pga att jag har 2GB tror 3GB ram gör enorm skillnad.
Så, borde man fimpa skärmskyddet som default sitter på och blir det då nån större skillnad till det bättre? Sent from my HUAWEI NXT-L29 using Tapatalk
Är det bara jag som tycker HiSuite programvaran funkar sjukt bra och är väldigt smidag ? vad som är bra är framförallt att den tar med app data också. Har nu skrotat helium.
Tjenare grappar! Jag har ett störande problem med min mate 8... Ja la för ett tag sen in en rad da filmer osv... Idag tog jag bort dem, men likt fan så står det att jag har 665 MB kvar eller liknande... Dvs, dem är borta - utraderade från min interna disk, men tar ändå plats... Har prövat å ta bort cache, letat efter vilken app som är problemet... Ingen succé än... Har ngn av er haft liknande problem? Hilfe! Jag använder inte minneskort utan har interna disken till allt...
Om du kör ES Filutforskare appen så har den en egen inbyggd papperskorg där saker man deletar hamnar. Eller du kanske har någon liknanden app?
Hur går jag tillbaka till EMUI 4.0? är på 4.1 nu. NXT-L29C432B320 är jag på nu. Ska roota för att nedgradera men hur gör jag det när jag rootat? Tacksam för svar
Tack hade redan kollat på den länken. Fick det inte att funka men körde debrand till c636 och sedan tillbaks till c432 och det funkade utmärkt