Hälsoappen t.ex. finns inte t.ex. Lite stock appar som man har i vanliga telefoner saknas. Visst kan man "hämta" dem. Kan inte integrera till exempel steg på skärmen och såna saker. Kanske ska kalla dem funktioner men härkomsten är appar.
Kameran är usel. Appar är inte prick samma, oavsett om det är samma OS. Jag har inte samsung, äger en 1+ 8 pro och därav skriver jag här, vad är problemet? För känslig av att man sågar eller? Jämför jag kameran i denna mot min gamla p20 pro känner jag ingen förbättring precis.
Verkar som att du inte upplevt problemen med notiser. Säg du skixkar meddelande, så plingar den till. Vilket snille på oneplus tyckte det var en bra idé? Finns inga val där jag kan stänga av det heller.
Saknar ett skal som hjälper mig att inte råka klicka på edge skärmen, som Alcantara serien på samsung.
Var nånstans skrev jag att jag har en Samsung?
Apputbud svara jag lite högre upp, funktioner/Apputbud kanske är rättare. Skönt dem är på väg iaf, är inte den som använt enhandsläge men med denna långa telefonen hade det varit rätt bekvämt.
Att beställa vettiga tillbehör är i princip bara oneplus hemsida och Amazon som gäller. Jag känner jag saknar skal och skärmskydd. Är bud på att köpa OnePlus carbon men att lägga 500 på ett skal svider.
Edit: känner också att väldigt många appar känns laggiga. Ibland fryser program till helt.
Last edited: 19 augusti 2020