Måste vara höga odds på den raden. Att FFF kommer 8:a och IFK kommer 11 är något som absolut inte kommer att hända! /Tapatalked
Jag synar din bluff. 1. HIF 2. MFF 3. Elfsborg 4. IFK 5. KFF 6. DIF 7. AIK 8. Häcken 9. Örebro 10. HBK 11. Mjällby 12. Peking 13. BP 14. Gefle 15. Åtvid 16. FFF Som liten bonus: Henke lämnar sin tränarroll innan 1 september.
Jag ser fram emot att se söder glänsa och förhoppningsvis komma tillbaka till den stora formen. Han är trots allt 11 år. Vibe hoppas jag starkt på också. En vecka kvar fram till en jävligt kall februarilördag med dannebrogen på Valhalla. Sent from my C6903 using Tapatalk
Drygt två veckor kvar! Man blir lite grinig när säsongskortet fortfarande inte skickats hem... AXS, som tog över biljetthanteringen för hela Globenområdet, är förmodligen branschens största klåpare. Framöver köper man hellre biljetter av t.ex. biljett.nu än av dem för andra evenemang...
1. MFF 2. HIF 3. IFK 4. Elfsborg 5. AIK 6. KFF 7. DIF 8. Häcken 9. Örebro 10. Peking 11. Mjällby 12. FFF 13. HBK 14. Gefle 15. BP 16. Åtvid Min gissning.
Så länge HBK eller ÖSK inte åker ur är jag helnöjd. Dessvärre är båda kandidater till nedflyttning XD
Så länge BP, Åtvid och Falkenberg är med så ska det rejält mycket till för att både Halmstad och Örebro ska trilla ur... :-)
aja slänger väl upp ett tips 1. AIK 2. MFF 3. Elfsborg 4. HIF 5. IFK 6. Häcken 7. Djurgården 8. HBK 9. Örebro 10. KFF 11. Mjällby 12. Peking 13. BP 14. Gefle 15. Åtvid 16. FFF