Alternativ till Omni?

Diskussion i 'Applikationer' startad av mickes, 18 okt 2016.

  1. mickes

    mickes Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 feb 2010
    Inlägg:
    206
    Mottagna gillanden:
    68
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9+

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S9+
    Platta:
    Lenovo Yoga tab3 pro
    Skulle vilja ha ett alternativ för svenska nyheter. Gillar innehållet i omni men deras nya design för plattor suger. Gick ut på att ta bort fullskärmsläget och lägga döytor på sidorna och är enligt mig ett riktigt nerköp.
    Gillar utseende och funktion i flipboard men jag får inte till det med svenska nyheter. Nån som har förslag på bra alternativ eller vet en möjlighet att backa till fullskärmsversionen av omni?
     
  2. Oceanic

    Oceanic Android Veteran Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    9 407
    Mottagna gillanden:
    4 150
    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

    MINA ENHETER

    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA
    Jag önskar dig lycka till men tyvärr.. lär bli väldigt svårt att hitta något som matchar omni...Jag har helt och hållet sluta läsa dagstidningar pga Omni. Omni är allt jag behöver, framförallt slipper man allt "bla bla bla" utan man får allt presenterar i kompakt form och länkar till full artikel för djupläsning om det behövs, men i det flesta fall räcker det med att läsa rubriker.. för att hålla kolla på vad som händer i världen.

    Omni har en bra idé önskar det fanns fler konkurrenter.

    Flipboard känns väldigt gammlt sitta och bläddra i sidor är inte häftigt längre.. det går snabbare att scrolla faktiskt..
     
  3. mickes

    mickes Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 feb 2010
    Inlägg:
    206
    Mottagna gillanden:
    68
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9+

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S9+
    Platta:
    Lenovo Yoga tab3 pro
    Haha! Så bråttom har jag inte. [emoji39] Köpte främst platta för skärmstorleken och mediakonsumtion. Känns lite trist med döyta. Själv gillar jag känslan att bläddra i fullformat!