Får min Kindle i veckan, av syrran som kommer hem från USA. Nån som testat att klocka sin KF ? Såg att i Miui rommen så ligger den på 1.3 ghz ?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1486953
Mvh
Yes.... Då har jag haft plattan i några dagar, mkt för pengarna ! Har inte rootat den ännu, kör orginal. Men har lagt in Go Launcher som funkar mkt bra ! + lagt in alla appar som jag vill ha på plattan vilket man inte behöver root för att göra. (ej market) Utan gör backup via telefonen skickar den appen jag vill ha till min cloud tjänst sen tankar jag ner den till plattan.
Edit efter ca 2 veckors användande:
Har nu rootat min kf och blåst in cm7 2.3.7 Wow säger jag bara...vilken skillnad ! Nu flyter allt som smör i solsken. Launcher pro is the shit to go med kf, mkt bättre flyt med den än Go Launcher.
Kommer snart att lägga in en annan kernel så den blir överklockad till 1,2 eller 1,3 ghz.
@ stock 1 ghz = Benchmark / Quadrant 2245 / Linpack singel 42 Dubbel 71 / Antutu 5341
Tycker själv att scoren är bra för att inte vara överklockad med min Samsung galaxy s2 får jag i Antutu 5749 men då har den ju 200mhz mer än KF @ stock. Så jag tror med en överklockning på denna så blir den ett monster för 1400:- = SPRING OCH KÖP ! 
Återkommer när jag lagt in ny kernel = nya benchmarks !
Last edited: Mar 16, 2012