Andersson BTE 310

Diskussion i 'Övriga tillbehör' startad av Ehnor, 9 okt 2020.

  1. Ehnor

    Ehnor Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 dec 2019
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Köpte nyligen Andersson BTE 310 efter att mina gamla trådlösa hörlurar hade slutat att fungera. Funkade bra i början, men nu när jag lyssnar på musik med dom så börjar alltid ljudet hacka med jämna mellanrum. Har prövat headsetet till datorn och min trådlösa bluetooth högtalare som spelar upp musik felfritt från mobilen, så jag kan bara utgå ifrån att det är hörlurarna.

    Nu till mitt problem. Har försökt googla mig fram till ett svar men jag hittar absolut ingenting, inte ens tillverkarens hemsida. Så jag undrar bara om någon annan har dessa hörlurar eller vet vad det är för typ av problem?
     
  2. Nero

    Nero Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 apr 2011
    Inlägg:
    969
    Mottagna gillanden:
    1 074
    Telefon:
    F1

    MINA ENHETER

    Telefon:
    F1
    Jag har haft 2 par av dessa som jag lyckats slarva bort, men hade inga som helst problem med dem.

    NoN är schyssta när det returer så jag skulle helt enkelt knata in i butik med dessa, förklara läget och förhoppningsvis få ett par ersättare.
     
  3. F-Forward

    F-Forward Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2010
    Inlägg:
    2 082
    Mottagna gillanden:
    2 115

    MINA ENHETER

    Är det när du har telefonen i fickan som det är problem? Bluetooth-signalen har nämligen ganska svårt att ta sig igenom kroppen, så beroende på telefon och hörlurar kan det ha väldigt stor skillnad exakt var du har telefonen, hur den är vänd och liknande.
     
  4. Ehnor

    Ehnor Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 dec 2019
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Har inte tänkt på det, ska pröva och experimentera lite och se vad som händer om jag bara låter telefonen ligga på ett bord rakt framför mig medan jag använder hörlurarna.