Sista betan. Förhoppningsvis riktigt stabil Nyheterna: Here’s everything new in Android 11 Beta 3 [Gallery] - 9to5Google
De har sagt tre betor som jag förstått det. Det här är releasekandidaten. Nästa släpp bör vara den slutgiltiga versionen som sägs släppas i september.
Media kontrollen som fanns i v1 och försvann för mig i v2 är tillbaka och i en annan form när man ska byta uppspelningsenhet. Edit: hmm bara bluetooth enheter. När jag castar så kan jag inte byta enhet. Klickar jag på den dimmade ikonen så öppnas bara appen för yt music
Android Developers Blog: Android 11 final Beta update, official release coming soon! Stay tuned for the official Android 11 launch coming in the weeks ahead! Kanske släpper de tidigare än ryktena påstått? Känns riktigt polerat så här långt. Inget lagg i app switchern, riktigt följsamma animationer i allmänhet. Media-kontrollen verkar inte helt hundra. Har försvunnit helt och hållet ett par gånger. Eller så har de ändrat så man kan svepa bort den.
Kan också ladda ner beta 3, men varför får jag upp beta ? Har aldrig fått det på tidigare Pixel telefoner. Har tidigare ägare gått gjort någonting?
Lite elakt av tidigare ägaren att lägga in Beta utan att berätta vid försäljning. Blir ju också märkligt när hans Google-konto slagit på beta, hur ser det då ut ifall du med ditt Google-konto kollar på inställningarna för beta? Står det att du är med i Beta-programmet för den enheten? Här är länken: https://www.google.com/android/beta