Ja tyvärr. Men nu är det bara drygt en månad kvar innan den skarpa versionen släpps, så kanske inte värt det jobbet?
Högst upp kommer det upp om du får tex ett mejl eller en notis, då drar man fingret nedåt och alla notiser kommer upp. Sen trycker man på rensa alla, och dom försvinner. Men ligger bara Spotify kvar där kommer rensa alla inte upp. Det gjorde det på Pixel 2XL. Kanske gör jag fel, men så har jag alltid gjort innan.
Yes, ryktet har väl sagt 8 september länge nu , men jag tycker internet bjuder på dåligt m färska rykten
Jag vet inte riktigt var jag ska lägga detta inlägg men tror nog att här är mest lämpligt? View: https://imgur.com/a/0ggNUNJ Va händer med Chrome? 3 minuter är 7%! Känns som det kan ha med betan att göra. Någon som upplevt något liknande?
Ryktet stämde. Google launches Android 11, rolling out now to Pixel phones - 9to5Google Uppdateringen är inte ens 10 MB om man hade beta 3.
Här är Googles presentation av 11: Turning it up to Android 11 Här är Android 11 "Pixel Feature Drop" - dvs nyheter unika för Pixel-serien: Android 11's Pixel-first features are here
Har problem med Google Play services. Har en permanent notifikation "Account action required". Men det händer ingenting när jag trycker på den. När jag försöker hitta uppdateringar i Play-butiken får jag "Error checking for updates". Nollställa data hjälpte ej.