Det är inte riktigt samma sak längre när man inte kan fira en ny version av Android med att tex äta en KitKat, Oreo eller en paj I och för sig kan man ju inofficiellt föra traditionen vidare, så det får väl bli en (R)ulltårta imorgon
Tycker det flyter på riktigt fint i Pixel 4 så här långt. Skall bli spännande att se om batteritiden förändras till det bättre nu med en skarp version, där alla debug/logg-funktioner och dylikt som brukar ingå i en betaversion förhoppningsvis är inaktiverade. Här är förresten en utmärkt förteckning över nyheterna i Android 11: Android 11 | Android
Vi har gjort en genomgång av de huvudsakliga nyheterna här: Vi testar skarpa Android 11 – här är de största nyheterna - Swedroid
Play-butiken fungerar idag. Ingen aning varför det strulade igår. Notisen blir jag dock inte av med. Har tagit bort och lagt till Google-kontot men den kommer tillbaka snabbt igen. Googlade och jag verkar inte vara den första med denna bugg. Inte hittat någon lösning ännu. Skulle man förresten inte kunna välja att AOD stängs av när Bedtime-läget är aktiverat? Jag kan inte se det valet.
Någon som vet vad/om något som är nytt i final från sista betan? Ej märkt någon direkt skillnad. Men med uppdatering på 8,08 mb för Pixel 3 så kanske man inte ska förvänta sig så mycket heller.
Något bättre flyt inbillar jag mig. Några andra småsaker: Android 11 Pixel Feature Drop: Google Maps Live View share - 9to5Google
Avinstallerade nyss min pixel stand for att jag hade får mig att det inte var kopplat till den. Så här ser menyn ut för mig.