Google visar upp nyheter en gång i veckan under 11 veckor med start idag. 11 Weeks of Android | Android Developers View: https://www.youtube.com/watch?v=CKlVSvFyt3s&feature=youtu.be Ser ut som att det kommer en Airdrop-liknande funktion: Android 11 render shows 'Nearby' integrated with share sheet - 9to5Google Airdrop är grymt smidigt.
Vet inte om det har med betan att göra men det dök upp Pride-bakgrunder i Bakgrundsappen idag. Någon som fått det i Android 10 också?
Intressant bugg, eller feature? Om man swipar höger till Google now och klickar upp ngn nyhet och sedan klickar till vänster om bakåtpilen, så kommer man till en helt tom startskärm, klickar man där igen kommer man tillbaka till annonsen
Igår fick jag konstiga problem med pixel 4 xl. Skärmen ville inte svara på alla touch,som Keyboard, maps mm. Fick liksom trycka ibland 10 gånger på vissa bokstäver och försöka trycka flera gånger för att öppna appar. Som tur omstart av telefonen fixa problemet.
Ni som har android 11 beta 1,5 på era telefoner, märker ni att det inte går att ringa från era telefoner?
Kan tydligen bara ringa om jag ändrar till 2g nät, har försökt med allt för att få det att fungera som vanligt igen.
Upplevde att jag hade dålig täckning tidigare idag, fick bara edge-nät istället för LTE. Har du tele2?
Har problem med att högtalartelefon aktiveras då jag svarar om det ringer eller jag ringer till någon! Även att Youtube har börjat hacka som fan!