Känns som att intresset för en ny Android-version är större i år än tidigare. Kan det bero på att det faktiskt handlar om ganska stora förändringar eller att det helt enkelt finns fler Pixel-ägare? Kul i alla fall!
Själv när man aktiverar enhandsläge så fastnar texten om enhands läget mitt i skärmen och man kan inte navigera som normalt inte ens om man stänger av den man måste tvinga telefonen till omstart för det ska funka. Så klart finns det par buggar man har noterad men det har man ju beta feedback till för
Android version skulle jag nog förmodligen säga, hoppas att Pixel 6 kanske släpps i Sverige denna gång.
Jag ogillar starkt volymslidern, vill ha något mindre och inte något som passar perfekt för min 70+ morsa med ännu sämre syn än undertecknad.
Jag tycker att alla quick settings knappar kunde vara mycket mindre, så som de är i Android 11 och äldre versioner, gillar inte alls storleken på quick settings inställningarna
Har whinat här och på en slack med googlers, men tror däremot inte det finns designers på den slacken. Får se om man orkar ta reda på var man skickar feedback
Volym-slidern ser ut bli mindre i kommande beta. Android 12's comically huge volume bar will go on a diet before release
I listan där du har appar har du en ikon ju som heter feedback om man kör betan så det behövs inte gå så långa vägar för skicka in det
Har testat med Nova Launcher (7.0.27 beta) idag och det funkar faktiskt bra. Sist jag provade var det problem att snabbväxla mellan appar bland annat. Animationerna är inte lika mjuka och bra som med Pixel launcher men jag skulle kunna tänka mig att börja använda Nova igen.
Det finns även som en ikon att lägga till i snabb inställningarna i notificationsmenyn där heter den "android beta program" och via den kan man välja att skicka feedback