Hahaha
oh, du var allvarlig?
Skämt och sido, dessa svar har jag fått 5 olika tillfällen:
Första svar,
vi släpper dom sista uppdateringarna vecka 19, avvakta tills dess.
andra svar vecka 19,
min fråga var varför jag får att servern inte var tillgänglig.
Då bad dom mig avvakta tills nästa dag, ifall det fortsatte så skulle dom felanmäla det.
tredje svar dagen efter,
Det är din mobil det är fel på, du får skicka in den.
fjärde svar samma dag,
servern är nere, vet inte varför riktigt, men dom jobbar säkert på det.
femte svar dagen efter igen,
Servern är nere pga
telenor uppdateringen håller på läggas in.
så... nej, vi får inte direkt hjälp från dom
Mer än massa halvskumma svar som tyder på att dom inte direkt vet vad det handlar om. Och sen skylla på våra mobiler för att vi inte kommer åt deras servrar, då blir man lite frustrerad.
edit: Detta var i början av veckan. Måndag tisdag onsdag. Och femte svaret är det enda jag skulle se som ett godtyckligt svar från en kundtjänst som har hand om dessa frågor.
Så när du ringer samsung, får du hålla tummarna om att du kommer till någon som kan lite om det här. Som inte ger dig standardsvar.
Click to expand...