gå in på
www.samsung.se länst ner står de med en relatift stor ikon. "uppgradera galaxy spica"
"""
http://www.samsung.com/se/content_services/?pid=se_home_subbanner4_galaxyspica_190410
"""
sedan väljer du din mobil "spica" sen läser du o klickar dig vidare.
om du inte hittar så står de så här:
"Galaxy Spica - Uppgradering
Galaxy Spica finns nu med senaste versionen av Android 2.1, ett nytt användargränssnitt och ett flertal förbättrade funktioner. Vissa varianter av Galaxy Spica går att uppgradera direkt. För andra versioner är uppgraderingen tillgänglig senast i mitten av maj.
Är du osäker på vilken version just din Galaxy Spica har, kontakta Samsungs kundtjänst på 0771 – SAMSUNG.
Innan du uppgraderar din telefon ber vi dig att försäkra dig om att:
du har satt Galaxy Spican i ”USB-felsökningsläge”, gör detta under: inställningar-program-utveckling bocka i ”USB-felsökning”
göra en backup på din telefon. Om du inte gör en backup riskerar du att förlora all information i mobilen.
du har PC: Microsoft® Windows 2000, Windows XP eller Windows Vista™.
du har en USB-kabel att koppla mellan din dator och din telefon.
du har uppkoppling till internet.
du inte har SIM kort i telefonen.
du har laddat batteriet på telefonen. "
klicka på "sätt igång"
då kommer detta medelande upp
"Du har väl inte glömt att göra backup på din telefon?
Om du inte gör en backup riskerar all information i telefonen att gå förlorad.
Ja, fortsätt guida mig"
sen som sagt läs allt i NPS.
men de jag gjorde som va avstickande var att när den står på 0% och i installerings läge så stäng jag av min mobil och höll in "volym ned + kamera + power knappen" och då började mätaren starta och de tog kanske 3min så hade jag android 2.1
Click to expand...