Android 2.2.2?

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av marka971, 21 jan 2011.

  1. isMaskin

    isMaskin Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 sept 2009
    Inlägg:
    215
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    gissar på sista veckan i februari! Fast jag har slutat bry mig lite, är ute efter gpuaccelererat gui och det var inte med i 2.3 Fast jag vill iaf ha det svarta guit då det tilltalar mig mer än det gråa vi har nu.

    och jag fick 2.2.2 igår och det var inga problem, allt bara flög in. Det ironiska var att jag precis innan fick plinget om uppdatering hade råkat ut för sms-buggen för tredje gången totalt sett :)

    Denna gången märkte jag det direkt och kommer ihåg vad jag gjorde. Fick sms, drog ner rullgardinen, klickade på smset, kom in i smsappen men inte till någon tråd, klickade på översta som innehåll mitt olästa sms och hamnade bland mossans sms (som var helt fel) och det är just hon som fått mina felaktiga sms tidigare :)
     
    Last edited: 25 jan 2011
  2. DaBull

    DaBull Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 feb 2011
    Inlägg:
    690
    Mottagna gillanden:
    736
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    S23

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    S23
    ROM:
    Stock
    ROM:
    Stock
    Telefon 3:
    iPhone XS Max
    ROM:
    Stock
    Info:
    Unlocked bootloader
    Platta:
    Nexus 10, 32gb
    ROM:
    Stock
    Platta 2:
    Nexus 7, 1 gen.
    ROM:
    4.4 kitkat
    Finns det nån med VF brandat som har fått OTA uppdateringar till 2.2.2 nyligen?
     
  3. Gants

    Gants Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jul 2010
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hej kolla på denna länken för att få både 2.2.2 samt 2.3.3. Denna guiden är just för oss som har VF branded Nexus one.

    Varnar dig bara, alla dina appar kommer att försvinna samt dina kontakter så spara allt du har.

    http://ossadmin.wordpress.com/2011/0...nexus-one-rom/
     
  4. DrLaban

    DrLaban Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 mar 2010
    Inlägg:
    925
    Mottagna gillanden:
    94

    MINA ENHETER

    Mja, att säga att kontakterna försvinner är väl sanning med modifikation. Om man synkar sina kontaker med Google-molnet (som de flesta om inte alla Android-mobiler gör), så kommer de tillbaks när man väl loggat in och kopplat ihop nallen med Google igen.

    Apparna kan däremot mycket väl försvinna för gott så man måste lägga in dem igen.