Du vill möjligtvis inte skriva exakt hur man gör? Jag lyckas inte, står på ett ungefär att telefonen inte är rätt inkopplad mellan dator och telefon när den verifierar Telefon-informationen.. Edit: Vilken version tankade du hem från XDA?
Hmm, jag tankade ner den som var för NON-root, så det var bara att koppla in telefonen och köra .exe filen, sen skötte det resten... Fast jag upplever det inte snabbare...
Jag gjorde backupen med HTC Sync, dock så försvann inte min musik... ^^ Ska kolla med de arga fåglarna vad de tycker, be right back!
Kanske lite OT, men måste fråga.. Jag har försökt att göra backup med HTC Sync, men det funkar inte! Den känner av att jag har telefonen inkopplad, men det går inte att komma åt någonting i telefonen. Alltså man kan inte klicka på någon av kategorierna i HTC Sync (kalender osv..) De är helt ljusgråa (oklickbara). Hur lyckades du Mikael R? Vet någon vad som kan vara fel?
Kan ej synka mina kontakter via HTC Sync, någon som vet varför? Kan iallafall synka mina bilder och musiken!
Jo alltså den hittar telefonen - inga problem. Problemet är att jag inte kan synka någonting alls Jag kan alltså klicka på "musik", "galleri", "kalender" osv. men det finns ingenting under dessa menyer. Bifogar en bild:
Du måste klicka på "på" den ska vara grön. Jag gjorde också misstaget eftersom det ser ut som den är aktiverad/intryckt.