Android 2.3/Gingerbread till Legend

Diskussion i 'Legend' startad av Knäckebrorsan, 18 nov 2010.

  1. Kotd424

    Kotd424 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 aug 2010
    Inlägg:
    76
    Mottagna gillanden:
    18

    MINA ENHETER

    Jag sa ju att det är stor skillnad... och nej du fattar inte
     
  2. Yoshimura

    Yoshimura Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 feb 2010
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Som jag fattat det var win7 från början en uppdatering av vista, men med vistas buggar fan de för gott att göra den till ett nytt os å på så sätt tjäna än mer pengar på något som BORDE ha ingått i vista, så stämmer detta tycker inte jag jämförelsen mellan win & android är så stor...
    Köpte vista på releasdagen, instalerade och avinstalerade igen innom ett par dagar, så illa funkade det för mig. Men det vara bara köra vidare på xp tills win7 beta släpptes, kör nu vista på ungarnas lekdator å det strular ungefär lika illa fortfarande, trotts sp både 1 & 2...Bara för att fortsätta knorra om uppdateringarna då! :innocent:

    F.ö fick väl ericsson lurarna nyligen 2.1? Alla androidlurar med omarbetat os har väl fått vänta länge innan uppdateringarna släpts?
    Jag måste faktiskt hålla med lite om att allt tjat å gnäll om denna ständiga väntan på nästa uppdatering käns lite... löjlig? Min Hero käns inte specielt mycket exklusivare med 2.1 än den gjorde med 1.5? Bluetooth stödet var väl egentligen det enda som gjorde det värt väntan för min del. Sen är ju nyhetens behag en mysfaktor i sig, vist...

    Att HTC lägger energi och pengar på att utvekla nya modeller i stället för att framtidssäkra alla gammla käns ju inte heller som något speciellt unik företelese bland utveklare av tekniska prylar?
    Var inne på att byta till Desire HD nyligen men tog mitt förnuft tillfånga och insåg att det egentligen inte fans någon vettigare anledning till detta än att den hade 2.2... Kan gott vänta ett år till innan jag byter telefon, om Heron vill dvs :ehm:

    Anledningen till att jag hamnade här var f.ö att gumman min fick en legend (istället för min gammla Hero när det inte blev någon Desire:innocent:)
    När 2.2 uppdateringen kommer kan det dock möjligen bli dispyter om huruvida vi ska byta lur med varandra, man är ju inte mer än en prylnörd när allt kommer omkring till slut iaf...
     
  3. Knäckebrorsan

    Knäckebrorsan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 sept 2010
    Inlägg:
    504
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Då skulle det vara väldigt vänligt att förklara så man fattar ;)
     
  4. Knäckebrorsan

    Knäckebrorsan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 sept 2010
    Inlägg:
    504
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Nej, det var väl inte aggressivt:o? Tycker du det? Vad var det elaka i det hela, det skulle vara väldigt snällt för då kan jag ju bättra mig:)
     
  5. Huppen

    Huppen Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    200
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Läs ditt inlägg, nr 18, igen, så kan du se att du kan uppfattas som lite hetsig :)
     
  6. Knäckebrorsan

    Knäckebrorsan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 sept 2010
    Inlägg:
    504
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    OK, det var i alla fall inte menat hetsigt!:o Förlåt om jag sårade någon?:eek:;)
     
  7. Huppen

    Huppen Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    200
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Inte sårade du någon, jag bara retades lite :)
     
  8. Knäckebrorsan

    Knäckebrorsan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 sept 2010
    Inlägg:
    504
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Haha, jo det förstod jag nästan:D:)