Android 4.0 (ICS)

Diskussion i 'Samsung' startad av sledman, 20 feb 2012.

  1. Exile82

    Exile82 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 aug 2009
    Inlägg:
    1 436
    Mottagna gillanden:
    168
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20+
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 LTE
    ROM:
    Custom
    Övrigt:
    Ticwatch Pro 3 GPS
    Jag tror väl till och med att man har kommunicerat ut Q2?!
     
  2. Dahliz91

    Dahliz91 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 jan 2010
    Inlägg:
    1 074
    Mottagna gillanden:
    201
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Q2 har de gått ut med Ja! Tyvärr, men det är väl ganska uppenbart att det blir det också.
     
  3. Schat2

    Schat2 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 nov 2011
    Inlägg:
    247
    Mottagna gillanden:
    47

    MINA ENHETER

    några nyheter?
     
  4. rosentorp

    rosentorp Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 apr 2010
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    De har problem med ICS 4.0, enligt källor så kan det vara minnesproblem.
     
  5. finnen001

    finnen001 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 sept 2011
    Inlägg:
    174
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Fick oxå höra något sånt idag, nått om att det käkade minne som fan..
     
  6. Exile82

    Exile82 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 aug 2009
    Inlägg:
    1 436
    Mottagna gillanden:
    168
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20+
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 LTE
    ROM:
    Custom
    Övrigt:
    Ticwatch Pro 3 GPS
    Så trist, jag som hade hoppats att det skulle komma något nu innan sommaren. Sånt här kostar tid tyvärr...
     
  7. Yoshien

    Yoshien Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 aug 2010
    Inlägg:
    831
    Mottagna gillanden:
    67

    MINA ENHETER

    Bättre att dom väntar än att dom släpper uppdateringar som blir värre än innan :-)

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
     
  8. pellegj

    pellegj Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 okt 2010
    Inlägg:
    195
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Det viktigaste är nog ändå hur de sköter informationen till kunder. Ju mer och korrekt information (som också kan verifieras i efterhand) desto bättre. Får inte bli att de ger information som senare visar inte ha varit riktig.
     
  9. Dahliz91

    Dahliz91 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 jan 2010
    Inlägg:
    1 074
    Mottagna gillanden:
    201
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Mer information innebär ju i regel att det blir mer som behöver tas tillbaka. Antingen så blir det ju så eller så får man dra ner på vad man säger.
     
  10. pellegj

    pellegj Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 okt 2010
    Inlägg:
    195
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Jag jobbar själv med service inom IT branschen, och en av de viktigaste sakerna är att hela tiden hålla kunden underrättad av vad som händer med ett ärende. Sedan att det inte alltid som det var tänkt/planerat från början är mycket lättare för kunden att förstå och ta så länge de blir kontinuerligt uppdaterade under ärendets gång. De allra flesta hår då inga problem med att det kanske tar lite längre tid än det var planerat då de vet vad som hänt. Däremot att inte säga något till kunden är som att be dem gå till någon annan nästa gång.
    Så jo, mer information är bättre än ingen alls, och som jag skrev i förra inlägget så ska den ju helst vara korrekt, sedan spelar det mindre roll om den är positiv eller negativ så länge man som kund är underrättad.
     
    brodiniozo, pjw, Artful_Slacker och 1 annan gillar detta.
  11. rosentorp

    rosentorp Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 apr 2010
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Ofta är det bättre att ta till lite i överkant när man säger hur lång tid det tar. Kunden blir lite irriterad för att det ska ta tid men blir glad om det blir klart tidigare. Att komma efter ett tag och säga att det tar längre tid är inte populärt. Bättre att ta det direkt...
     
  12. Ero

    Ero Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jan 2011
    Inlägg:
    302
    Mottagna gillanden:
    48
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone XS

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone XS
    Info:
    Jobbtelefon