Upplever ni som flashat 4.4 någon skillnad mot 4.3? Bättre flyt exempelvis? Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Någon som fått uppdateringen till Nexus 7 3G (2012) ännu? Eller släpps den senare? Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Jag fick precis till min Nexus 10 wifi. Rensade ramverk en gång sen dök det upp. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Nu finns även factory images samt binaries tillgängliga hos Google. Sent from my HTC One X using Tapatalk
Jag sideloadade. Än så länge känns den inte rappare. Behöver man göra en factory reset för att få den utlovade snabbheten? Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Jag körde också sideload men hos mig känns det bra mycket rappare. ☺:-) Jag har inte gjort nån factory reset. Det känns precis som när man stoppat i mer ramminne i datorn och det var väl det man kunde förvänta sig. Hoppas det håller i sig så att det inte bara är nån ominstallationseffekt...
Någon som har fått ota:n? Bara lite nyfiken. Verkar inte vara många som har fått ota-uppdateringen på Nexus 7 2012.
Finns det överhuvudtaget någon i hela Sverige som har fått uppdateringen OTA än? Det verkar som att de inte har börjat skicka ut den här än, tycker jag. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Det är nog så, har också fått den uppfattningen. Ibland skriver man mest så för att ha ryggen fri. Orkar inte läsa överallt, speciellt inte denna långa tråd på hela tre sidor.
Jag la in min 4.3 "manuellt" innan OTA kom. Kan jag också vänta mig en OTA till 4.4 eller måste jag flasha in även denna manuellt?
Jag sideloadade igår och tycker att den blev ännu bättre, Iofs hade jag inga klagomål innan heller. Lade även in den nya launchern men den gillade jag inte. Fortsätter med Nova Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
tjae, ingen aha! upplevelse direkt, nu gjorde jag iofs en helt clean installation och rensade rubbet så plattans käns rapp och smidig igen. får se hur länge den käns rapp den här gången.
Skrev det här i förrgår tror jag, OTA btw: Jag fick precis till min Nexus 10 wifi. Rensade ramverk en gång sen dök det upp. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Sent from my Nexus 4 using Tapatalk