Någon får gärna skicka ett sånt där PM till mig också om det inte är för mycket besvär :-) Har letat ihjäl mig efter en snygg och praktisk kalender-app!
Tycker dom är bäst som kombination, Pure som widget med en enkel översikt & Cal Pad som aktiveras när man trycker på Pure Widgeten... Pures widget är ju så sanslöst mycket snyggare om man konfigurerar den rätt.
Hur gick det med denna? Är det kalendern i android grundbasen? Annars trodde jag inte att det finns någon native android app för Google Calender, som det gör för Gmail, maps mm.
...söker en kalender med schemafunktion, alltså där man kan lägga in ett 6-veckorsshema som sen löper automatisk.. Något tips?
Det kan du göra i originalet, lägg in en post & välj repetition veckovis. Föreslår dock att du även lägger in en kalender typ Calendar Pad för bättre översikt. Jag har mitt skiftschema som löper över fem veckor inlagt för all evighet framöver
Det är väl bara en widget som iofs är riktigt nice men kalender appen är väl fortfarande stock android beroende på ROM?
Pure Calendar verkar vara precis vad jag vill ha just nu. Jag har absolut ingenting emot att betala en slant för bra program men tyvärr vill jag inte roota min telefon så jag får allt snällt vänta tills man kan börja handla program här i landet. Usch, ibland svider det. Får klara mig med LancherPro Plus-widgeten och kalenderprogrammet som följde med...