Android-wear

Diskussion i 'Allmänt' startad av apache54, 19 okt 2014.

  1. apache54

    apache54 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 feb 2011
    Inlägg:
    296
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    är i tankarna att köpa en smartklocka nån som har tips på vilka enheter jag borde granska nogrannare det jag vvärderar högt är framförallt fukt-tålighet och batteritid den telefon jag använder är en lg Nexus 5 mvh henrik
     
  2. TheAdam

    TheAdam Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 aug 2011
    Inlägg:
    144
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    Kan starkt rekomendera Moto 360, jag får lätt ut över 24 timmar per laddning.
    (Dessutom laddar den från 0 till 100 på en timme) Snygg ,smidig och inte hittat några nackdelar än!
     
  3. apache54

    apache54 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 feb 2011
    Inlägg:
    296
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    ok ska absolut överväga den men tycker inte om batteritiden där heller men mer är kanske förmycket att önska? Hur står den sig mot lg gwatch?
     
  4. TheAdam

    TheAdam Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 aug 2011
    Inlägg:
    144
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    Jag har inga personliga erfarenheter av lg g watch, men googla på bilder på dem brevid varandra så kommer du se att g watch är betydligt större, och har en design som liknar en mer traditionell klocka, den faller inte mig i smaken men det är ju helt individuellt!

    Jag får ut MINST 24 timmar på min 360, och det är med facer på. Skulle nog lätt få mer än 36 om jag prövade men jag laddar den en timme om dagen när jag sitter vid skrivbordet! Små lagg märks endast när man gör krävande saker som byter watchface och liknande, under normal användning som vid samtal sms och dra/använda cards så märks inga lagg!
     
  5. apache54

    apache54 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 feb 2011
    Inlägg:
    296
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    ok tack för bra svar men jag lutar noh lite mot lg;s variant då det är precis som du säker om smaken o jag föredrar lg men en annan fråga hur mycket påverkas telefonens batteritid av att vara uppkopplad mot en klocka?
     
  6. Spooky

    Spooky Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 apr 2010
    Inlägg:
    871
    Mottagna gillanden:
    128

    MINA ENHETER

    Varför inte satsa på en Pebble?

    Tapatalked from my OnePlus One