Ang Beställning Från ainol-novo.com

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av halvar, 15 nov 2012.

  1. halvar

    halvar Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2010
    Inlägg:
    292
    Mottagna gillanden:
    30

    MINA ENHETER

    Hejsan har beställt en sån här http://www.ainol-novo.com/android-4...s-screen-dual-core-1-6ghz-bluetooth-16gb.html och de har stått processing sen i söndags. Sen när jag skickar och frågar, varför den inte skickats så får jag detta till svar,

    So sorry take your so long time,as worldwide lack of HD 1280*800 IPS screen,Ainol Novo 7 Flame will send on 18th November,do you mind waite for 3 days? We will send a HDMI cable and soft case as a gift for you.If you do want waite.we will refund you.Sorry for the inconvenience.

    konstigt svar då jag inte ens har beställt nån novo 7 flame utan ainol spider! någon mer som handlat därifrån och fått hem sin platta tycker de värkar konstigt, eller fått nått liknade svar man undrar ju om man kommer få nån platta överhuvudtaget då de står om dom inte finns i lager vilket inte stog på ainol spider så man tycker den borde skickats då jag tog expressfrakt
     
  2. Swedroidman

    Swedroidman Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 nov 2010
    Inlägg:
    340
    Mottagna gillanden:
    50
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Realme GT Neo 2

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Realme GT Neo 2
    ROM:
    Global
    Har beställt därifrån och det är ett företag man kan lita på (Fick till och med en Surfplatta gratis att testa) Lång väntetid innan dom skickar var det för mig med. Men så fort dom skickat paketet så tar det ca 3 dagar innan du har plattan med hemleverans hemma hos dig.
    Det dom menar är att efterfrågan på HD 1280*800 IPS skärmar är så stor över hela världen så därför har produktionen blivit försenad och därför kan dom inte skicka din platta förrens den 18 nov.
     
  3. halvar

    halvar Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2010
    Inlägg:
    292
    Mottagna gillanden:
    30

    MINA ENHETER

    Tack för svar problemet är att dom tydligen har fått för sig att jag beställt en ainol flame vilket jag inte gjort den jag beställde har 8 tums ips 1024*768 får se vad ja får för svar sen då:)
     
  4. halvar

    halvar Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2010
    Inlägg:
    292
    Mottagna gillanden:
    30

    MINA ENHETER

    nu har den skickats dom hade tydligen blandat ihop min order med nån annans eller nått men har fått kollinummer nu så den är på väg:) får hoppas man blir nöjjd:)
     
  5. Ledaren

    Ledaren Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 nov 2012
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Vad skönt. Återkom gärna med lite intryck och åsikter när du fingrat lite på den. Sneglar själv lite på en del av ainols produkter.
     
  6. halvar

    halvar Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2010
    Inlägg:
    292
    Mottagna gillanden:
    30

    MINA ENHETER

    japp de ska jag absolut göra :) har haft en ainol tornado den va helt värdelös.. men denna är nog bättre va skit dålig skärm på tornadon men denna har en LG ips skärm så:) får hoppas den är bra borde kommer imon eller på tisdag:)
     
  7. halvar

    halvar Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2010
    Inlägg:
    292
    Mottagna gillanden:
    30

    MINA ENHETER

    nu har jag plattan i handen:) de va inte en ainol platta stor inget på hemsidan stog bara att den hette spider så trodde de va en ainol men den heter tydligen momo 8, satt den på laddning nu å första intrycker är bra ljusår från ainol tornado plattan :) så skriver lite sen om den när jag provat den lite mer:)
     
  8. Kitty

    Kitty Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 dec 2012
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej

    Hej, har med varit inne på sidan och funderat över om man ska beställa därifrån. Är sugen på en Aionol Hero II.

    Vilket leveranssätt valde du och fick du betala tullavgift eller annat motsvarande???

    Tacksam för svar.