Ang vissa notifieringar

Diskussion i 'Frågor och support' startad av dt52810, 30 apr 2010.

  1. dt52810

    dt52810 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 apr 2010
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Tjena jag postade denna fråga tidigare i desire-tråden, men den försvann bland massa andra frågor så ställer den här istället, hoppas att jag inte bryter mot några regler!

    Funderade om man kan "slå på" på något vis så att man hör i bakgrunden när man pratar i telefon att man samtidigt får ett SMS. Som det är nu så är det stentyst och man märker inte om nån skriver samtidigt. Har letat ihjäl mig utan att hitta nån inställning. Applikation kanske kan lösa det?

    En annan sak undrar jag om man kan slå på, så att man märker att det är "upptaget" hos någon man ringer till.

    På min supergamla SE stod det "samtal väntar hos motpart" i displayen och samtidigt pep till högt extra på första signalen när man ringde till nån som talade i telefon. Fungerar detta i android?

    Även undrar jag om det finns nån app som tänder skärmen när sms kommer, istället för diodblinkningen, inte alltid man märker det om man te.x sitter med hörlurar eller hög musik. (har för mig detta tagits upp tidigare men jag hittar inte tråden)

    Min telefon är en Desire.

    Ber om ursäkt om detta dryftats tidigare, har isåfall missat det!

    Mycket tacksam för svar!