Det här är papinho här som skriver och jag bryr mig inte ett jävla smäck om ni bannar mig igen men jag kommer ändå skriva det här för att be adminstratören se över vilka moderatorer som utnyttjar sina rättigheter.
Det hela började med att Dirk Diggler skrev i denna tråd ->
https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=937670#post937670
Varför WP7 är så jäkla bra. Självklart är detta ett
forum där man har rätt att yttra sina åsikter. Trött som jag är skrev jag det här inlägget ->
https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=938231&postcount=39
Efter ha skrivit det inlägget får jag ett PM av Diggler (som jag tyvärr inte kan komma åt eftersom jag är 'bannad') där han kallar mig idiot för att jag
kritisera operativsystemet Windows Phone. Jag kopierar PM:et och skriver in den i tråden. Efter 10 sekunder blir den raderad. Jag skriver den igen och så blir den raderad igen, av
Reconnnn som utnyttjar sina rättigheter som moderator i forumet. Efter 5 min får jag PM om att jag blivit
avstängd 1 vecka pga jag skrivit ett inlägg igen efter han raderat den(legitim anledning eller hur?) och Diggler? Ja han kallar folk för idioter åt höger och vänster, han får ingen varning eller tillsägelse, legitimt.
Det jag ber adminstratörerna i den här sidan att sluta anlita moderatorer som är under 18 år, som inte kan urskilja rätt eller fel och som har vett i skallen. Jag har ingenting personligt varken mot Reconnn eller Diggler men efter den här incidenten så känns det som att jag har det. Jag kommer aldrig mer återvända till Swedroid efter ha spenderat otroligt lång tid i forumet med att hjälpa medlemmar och behövande, men när adminstratörerna i sidan börjar få större koll på sina moderatorer och ser att de utnyttjar deras rättighter samt åtgärdar detta på något vis så kanske jag återkommer. Jag har i flera år spenderat tider i forum men aldrig sett maken till en sådan sandlådenivå Reconnn höll idag. Inte nog med det, Diggler beter sig som en barnunge och kallar mig idiot för att jag kritiserar ett operativsystem? En legitim är dock att ge varning till Diggler som kallar mig idiot och ber mig att dra åt helvete indirekt, inte att banna mig från sida pga jag skrivit ett inlägg som en moderator hade raderat.
Jag bjuder på stavfel.
Click to expand...