Diskussion: Angående Pixel 10

Diskussion i 'Google Pixel 10 / Pixel 10 Pro' startad av rafflan, 14 nov 2025 kl 19:04.

1. rafflan

rafflan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Hej,

Jag behöver fixa en ny telefon. Jag har haft en Pixel 6a köpt från Elgiganten. Men efter strulet med deras batteriproblem(som inte Elgiganten bytte gratis trots att jag hade reklamationsrätt) Pixel 6a Battery Performance Program - Pixel Phone Help , så är jag inte supersugen på att köpa en Pixel 10 från just Elgiganten men samtidigt känns det som att det är bäst pris där? 6490 kr för den just nu: Google Pixel 10 5G mobiltelefon 12/128GB (obsidian)

Är ni som köpt Pixel 10 nöjda med den? Jag vill fortsatt köra Android så därför är jag sugen på Pixel 10 då det är rätt bra pris på den. Samtidigt tar det emot lite när jag haft massa problem med Pixel 6a på slutet och tjafsat med Elgiganten som vägrat byta batteriet gratis.

2. jnsson

jnsson Operatörsnörd Moderator

Mottagna gillanden:
    20 844
    Operatör:
    Tele2, Halebop, Telenor
    Telefon:
    Nokia G42 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2, Halebop, Telenor
    Telefon:
    Nokia G42 5G
    Telefon 2:
    Pixel 3a
    Telefon 3:
    Google Pixel
    ROM:
    Lineage OS 21
    Platta:
    Lenovo Tab M9
    Övrigt:
    Chromecast 2nd Gen, Mi Band 6, Google Nest och Home enheter
    Du behöver ju inte köpa den ifrån Elgiganten, Webhallen och Komplett har samma pris, se prisjakt Google Pixel 10 5G 12GB RAM 128GB - Black Friday 2025 – Erbjudanden från 6 490 kr