Jag har försökt och försökt men lyckas verkligen inte. Den når inte dit för mig trots att jag prövat tusen olika grader av vinklar. Edit: Läste nu att man visst skulle skjuta den åt andra hållet. Vad trög man är ibland.
Mee too! Dagens var inte så svårt. Tog 3 stjärnor på tredje försöket. I vanliga fall sitter jag och kör om och om och om måånga gånger
Jag undrar också detta, faktiskt. Är det en bugg eller bara trolleri med fysikens lagar? Inte för att jag har haft problem med det, dock. Har 12 stjärnor hittills jag också.
Ja, för isblocken är det enda trolleriet med fysikens lagar i det spelet... De har väl frusit fast där... Sent from my HTC Desire using Tapatalk
*facepalm* det är väl såklart det är meningen...så det blir lite variation... Sent from my Desire HD using Tapatalk
Plx sluta. Ok satt länge och försökte plugga men det gick dåligt så jag började om och har alla 15 stjärnor nu. Men fan borde pluggat. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
yes! Måste skryta lite nu jag har precis klarat att få 3 stjärnor på alla halloween maps och fått göra den stora pumpabanan på värld 4!
Tenta i multivariable computer controlled systems,finite element method simulation in design och mekanik. Sent from my HTC Desire using Tapatalk