dagens var lite väl enkel.. tror jag hade 4 försök innan jag klarade den första gången och då fick jag 3 stjärnor.. lite tråkigt när man inte får nöta lite. tydligen fick ju ios lite nya banor idag och en ny version med ny fågel...hoppas man kan få det snart också.. spelet tar ju slut om 2 dagar.
Jag tyckte nog gårdagens var lite lättare. Gårdagen krävde lite mer precision och dagens lite mer tur. Det är nästan lite skönt att dom inte är så svåra, man vill ju inte sitta hela julen och försöka knäcka banorna. Jag kan slappa nu och veta att det bara är en bana kvar som jag ändå inte kan göra förrän imorgon
Då var det slut på det roliga Det är bara en sak jag undrar över nu. Det dök upp ett paket på sidan med bonusbanor. När jag klickar på paketet så blir skärmen svart. Inget mer händer Någon som får nått annat resultat när ni klickar på paketet?
Om ni menar paketet i nedre vänstra hörnet så fungerar det fint för mig. Det är bara en länk till ett klipp på youtube där Rovio önskar en godjul i form av en liten film med Fåglar och grisar. http://www.youtube.com/watch?v=ezMdddYcRsc
Ska man får en stjärna eller nåt annat på bonusbanan? dvs den stora paketbanan? Jag har 180K som pers på den men ingen reward som sagt.