Laddade ner Angry Birds igår och nu när jag spelat lite har jag märkt att viss grafik saknas det är bara vitt ist. Kör på en Samsung Spica, finns det något sätt man kan lösa det på?
Så var det för mig först, den installerade jag froyo och wypade hela och då när jag installerade så kom reklamen. Den kommer fram ibland nere till höger när man spelar
Har fått det att fungera till min Legend nu, übernöjd. Dock laggar det lite då och då. Men på bana 21 laggar det så mycket så jag kan knappt dra mig tillbaks till starten då jag vill skjuta iväg nya pippi-birdies.. Tror ni det laggar mindre om jag installerar det direkt på sdkortet?
Försök få den första vita fågeln att bomba den första grodan(?) och sedan slå emot kanten ovanför, därefter bomba ner i mitten för att mot slutet ta ut den längst bort.. Svårt att förklara men det var så jag löste den iaf..
Pallar fan inte spela skiten med den jobbiga jävla reklamen!!!! Man startar ju om ett par ggr om man vill köra och få tre stjärnor! Sen är ljudet efter också.
Inte sett nån reklam här inte. Är på bana 4-10. Här ni märkt att det är en svensk flagga hos grisarna på bana 4-9? Haha
Kör med adfree (http://www.androlib.com/android.application.com-bigtincan-android-adfree-zxC.aspx), kräver dock root men den tar bort reklamen på de flesta spel och apps
Ni som har telefoner som nätt och jämnt orkar med vissa banor; stäng av google-synken som går igång var 30:e sekund. Stäng av ljudet i spelet. Sätt i värsta fall telefonen i flygplansläge. På min Blade gjorde detta en hel del skillnad, framför allt det där med google-synken som gjorde att spelet blev vansinnigt långsamt periodvis.