Men wtf.. Får väl pröva på nån annan dator eller nåt då.. Thememelodin finns här http://www.megaupload.com/?d=XO4DGEWG tidigare postad av hilta
Blää va drygt det är att försöka göra 3 stjärnor på alla banor.. Har endast "Danger above" kvar att göra
På riktigt? Fungerar det utan grafiska problem? Jag har läst på deras twitter att det inte kommer fungera förrän nästa uppdatering... Men kul om det fungerar.
Jag vill också ha alla stjärnor På 1. Har jag 179/189 stjärnor På 2. Har jag 80/126 stjärnor På 3. Har jag 76/135 stjärnor Jag har 10 Golden Eggs
klarade också alla stjärnor när jag låg på sjukan i helgen.. och det var sjukt drygt på vissa levels.. satan vad man höll på och testa runt. men har bara klarat 13 guldägg. men kanske inte finns fler än? kanske kommer med de nya banorna som med ios versionen.
Måste ha hjälp! hittar inte angry birds på min ZTE Blade, kör standard ROM och den är orootad. Skulle vara väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig
undrar varför frugan inte kan ladda hem el hon får inte ens upp den i market med sin HTC legend. Testat söka på android Lib men samma sak där. Någon som vet varför det inte funkar ??
Nu har jag fått alla stjärnor på 1:a Nya stats: På 1. Har jag 189/189 stjärnor På 2. Har jag 88/126 stjärnor På 3. Har jag 76/135 stjärnor Jag har 11 Golden Eggs