Uppdaterade från Market istället för att ladda direkt från Rovio. Nu har jag senaste versionen med alla banor och UTAN grafikbuggar!!!
Typiskt, grafiken funkar, men spelet laggar något gruvligt på en Hero. Blir till att installera gamla 1.3.5 igen. Hoppas att de fixar problemet i kommande utgåva.
Vad är grejen med gammelfågeln? Ena gången brakar den igenom hela spelplanen, andra gången är den lika mesig som den vanliga röda. Hmm-hmm.
mitt spel buggar. Jag kan inte avsluta på min x10 genom att trycka å avstängsningknappen eller menyknappen för då går det inte att starta spelet igen. Då blir det bara svart.
även mitt angry-birds laggar nåt så j*vulusiskt någon som har någon idé hur man kan bli av med laggandet?
Jag har märkt att mitt liquid som inte är helt anpassad för froyo laggar lite lagomt vid tunga spel om jag inte stänger av "onödiga" services. Kan det hjälpa för er andra det laggar för?
Det är i alla fall sant. Det nya kapitlet heter "the setup" tror jag och går ut på att grisarna har fångat alla fåglarna och nu är det upp till Fatso (har döpt honom så då han är GIGANTISK) att rädda dem, en efter en och till sist räddar man säkert äggen med för de har de också snott de små svinen. Så mer banor och fler guldägg!
Jasså? Jag har bara lyckats rädda den där gröna bumerangfågeln iallafall, ingen av de andra. Var hittar du dem?