Nu har jag äntligen klarat 3 * på alla banor. Har ett ägg som är grått dock Längst uppe till vänster på sidan 1. Ägget har ett frågetecken på sig. Var hittar jag det? Med det har jag 13 ägg. Någon annan längre upp hade 17. Alltså 4 st saknas. Finns det nåt ställe som listar var alla ägg finns?
Fick precis email av Rovio att Angry Birds seasons har släppts på market. Inkluderar även angry birds halloween. http://www.appbrain.com/app/angry-birds-seasons/com.rovio.angrybirdsseasons
Någon som vet om Rovio har planer på att släppa en betalvariant snart? Lägger gärna 15kr på att slippa reklambannern som kan vara oerhört störande.
Alltså kan man inte uppgradera från den förra versionen, måste man installera denna separat eller? för jag har tankat min utanför market så jag kan inte uppdatera från telefonen direkt..
i nyhetsbrevet jag fick från rovio så stod det iaf att dom jobbar på en betalversion så man slipper ads.
Dessutom ska det gå att installera över från Market, trots att du inte installerade från market först. Allt ska sparas, inga garantier lämnas.
Det är något jag kommer komma ihåg, dock är det för omständligt för att jag skulle orka göra det för Angry Birds men kanske andra appar.
Märkte att de kräver internetanslutning för att spela det nya angry birds seasons. Eller, sannings med modfikation. Du måste ha tillgång till internet för varje lucka du öppnar första gången. Tror nämligen att banan laddas hem först då. Men sedan får det att stänga av internet och slippa ads.
Jag har 16 guldägg nu. Kommer ej åt det över "raketen" Har också lyckas får stjärna på alla ägg utom det i mitten på sida två. Den där det är en ensam röd fågel och en sol i bakgrunden. Hur får man stjärna på den?
Det är inte bara jag alltså... Jag kände mig fräck nog att googla det, och var det verkar som så har iOS lite andra banor än vad Android har, och det verkar inte finnas någon uppenbar lösning på den. Inget som jag hittat på nätet iaf.
det är visst samma banor som ios har. men det är en bugg. vissa telefoner får inte buggen medans andra får den. jag har den både på min desire och desire hd tyvärr så kan inte klara det ägget