Kunde äntligen köra Angry Birds original igen, men nu fungerar inte Seasons
Seasons fungerade perfekt vid Jul, förutom lite lagg, men med Valentines uppdateringen så har det samma problem som originalet. I originalet så har dom dock äntligen fixat light version, som bara verkar ta bort bakgrunden, dock tillräckligt för att det ska gå jävligt smooth, men det saknas fortfarande texturer. Jag har inte brytt mig om spelet på ett tag, på grund av alla problem, så någon annan kanske vet hur det har gått för Rovio den senaste tiden, antar att dom prioriterat dom nya uppdateringarna till iPhone i första hand. Men jag förstår fortfarande inte varför det är så svårt att få det att fungera, visst, Spican börjar bli lite gammal, men med 2.3 på ingång tänker jag inte göra mig av med den på ett tag, och fan, jag kan köra Abduction 2, Speedx 3D och Fruit Ninja (för att nämna några favoriter) nästan laggfritt 
Edit:
Efter att Lukiqq släppt sin kernel i version 6, och jag laddat ner patch av Seasons och Original, alla texturer utom några få i filmsekvenserna fungerar, och lagget är nästan borta överallt. Nog för att inte Rovio kan kompilera ny kernels till alla, men vad är det som är så svårt med att få spelet att flyta, ärligt?
Last edited: 19 februari 2011