Ja jo, det kan man nog förstå . Jag tänkte mer på när dom kommer. Btw. hur ligger mina score jämfört med era? Alla tillgängliga stjärnor 1. 3939930 2. 3337550 3. 4647880 4. 3788380 5. 2608040 (90 av 135) 19 ägg + superbowl.
de menar antagligen att de vill ha alla banor upplåsta vilket just nu inte är fallet...de sista 15 kommer senare.
Du var bara tvungen va? Alla mina season´s (Julkalendern och Halloween) var bara borta en dag. Slet rätt hårt med Halloween för att få 3* på alla banor. Jag blev så lack så jag ville inte ens försöka "återställa" dom (om det nu hade gått). Det är historia nu. Jag orkar inte köra alla seassons nu vill jag ha mer av originalet.
Jag har en HTC Desire Z som jag precis har fått tillbaka efter ett garantirep. Dom bytte ut hela mainboarden så det är i princip en ny telefon. Nu till problemet: Sen jag fick tillbaka den tycker jag att den är segare och laggar mycket mer än den gjorde förut. Det märks speciellt på Angry Birds Seasons "Go green, get lucky" Är dom nya banorna mer krävande än dom gamla eller vad? Tidigare laggade det ingenting på Angry Birds, utan flöt på hur fint som helst.
På Desiren så märks det ingen skillnad mellan senaste seasons och tidigare versioner. Allt flyter på som vanligt.
http://www.androidpolice.com/2011/03/16/video-angry-birds-rio-to-lose-pigs-add-boss-fights/ <- liten filmsnutt på angry birds rio
Vad tycker ni om nya uppdateringen av angry birds då? Kul tycker jag:-) Sent from my X10i using Tapatalk
Har klarat alla nya banor och hittat alla ägg. Nån som vet hur man ska göra med ägget man får när man klarat alla hang em high? Den med dragspelet.. Edit: kom på det.