Säljes: Anker Soundcore Liberty Air 2

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av bridgemix, 9 dec 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. bridgemix

    bridgemix Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jun 2012
    Inlägg:
    49
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Köpte dessa i USA under höstlovet, enbart testade, silikonpropparna är oanvända. Kommer troligtvis att byta ekosystem och kommer då införskaffa mig Airpods.
    Dessa ska inte förväxlas med diverse skräp Airpods look-alike som finns på marknaden. Soundcore är ett respekterat märke, läs gärna här: Liberty Air 2
    Bland annat så finns det en vettig app till dessa med equalizer etc. Trådlös laddning, BT 5.0, cVc 8.0 för bra samtalsljud mm. mm.

    Spec:
    • Diamond-Enhanced Sound: Liberty Air 2’s diamond-coated drivers increase the sound frequency bandwidth by 15% and deliver 2× the amount of bass.
    • 4 Microphones with cVc 8.0 Uplink Noise Cancellation: Environmental noises are reduced by 60% and 95% of your voice is retained for a crystal-clear call experience.
    • Up to 28 Hours of Playtime: Enjoy 7 hours of playtime on a single charge and extend to 28 hours with the charging case.
    • HearID Technology: HearID maps your hearing sensitivity at multiple frequencies and intelligently analyzes the results to give you a truly personalized listening experience.
    • One-Step Pairing and Bluetooth 5 Connectivity: Liberty Air 2 wireless earphones use Bluetooth 5 for a fast, easy, and ultra-stable connection.
    Säljes för 800kr exkl frakt
    Observera att detta är version 2

    Bilder finns här: https://photos.app.goo.gl/gXJPx83T8hgVSimC7
     
  2. polar590

    polar590 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 okt 2013
    Inlägg:
    3 442
    Mottagna gillanden:
    3 227

    MINA ENHETER

    300 kr?
     
  3. Droid_269

    Droid_269 Guest

    Finns det mic i båda så man kan använda en i taget för samtal?
     
  4. qube

    qube Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 mar 2012
    Inlägg:
    136
    Mottagna gillanden:
    128
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Google Pixel 2 XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Google Pixel 2 XL
    Såg en recension om att man inte kan använda en lur i taget för lyssning iaf. Så antar inte det @Menno@Menno

    Bjuder 500 kr plus frakt.
     
  5. bridgemix

    bridgemix Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jun 2012
    Inlägg:
    49
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Sålda
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.