Fråga: ANOVO service center? vad ska jag göra nu?

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av AndersE, 3 nov 2011.

1. TechNoir

TechNoir Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Inga synliga hack varken på 1080p eller 720p, trots konstant panorering i olika hastigheter, spelade in ca 30-40 sekunder per upplösning.

1080p: 24.915915 FPS
    720p: 30.062500 FPS

Enligt VLC media player.

FW: XWKJ1

2. AndersE

AndersE Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

mmm fick också ungefär samma värden. Har nu kommit på att 1080 är 25fps och alla andra upplösningar är 30fps.

Men på samsung.se står:
    Video Upplösning 1920 x 1080 pixlar
    Bildfrekvens 30 bilder per sekund

Jag tycker att samsungs info suger som fan.

3. Elvisp

Elvisp Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Angående ANOVO!
    Hade problem med ljudet via handsfree, trådat som BT.
    Bor i Nacka så jag lämnade in telefonen hos Anovo direkt för att slippa extra väntetid med mellanhänder (läs återförsäljare).
    Telefonen åkte in sin första vända på Anovo, de bytte 3,5mm kontakt o uppgraderade mjukvaran enligt sin egen spec.
    Fick tillbaks luren men döm av min förvåning så kvarstod felet, de måste ju lyckats återskapa problemet annars hade de väl inte bytt kontakten bara så där???
    Telefonen åkte in TVÅ vändor till, till deras inkompetenta idioter med en ingående beskrivning hur felet återskapas och att felet kunde härledas till ljudchipet och dess inställningar.
    "Felet kan ej återskapas". Konstigt då de kunde återskapa det första vändan.
    Efter tre vändor till Anovo åkte jag till återförsäljaren, NetOnNet i Slagsta.
    Förklarade läget o visade upp papprena från Anovo, återskapade problemet för dem och gick därifrån med en ny telefon utbytt utan gnissel.
    Blev väldigt förvånad över det KANONBRA bemötande jag fick hos NetOnNet trots att jag gått "förbi" dem i ett garantiärende.

4. AndersE

AndersE Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Jag har FW: XWKI8.