Tack för siffrorna
@Cupcakes - spännande!
Jag trodde verkligen att Tele2 skulle öka mer, men det var ju en blygsam ökning bredvid
Telenor och
Tre (!) (även om siffrorna bara sträcker sig till september).
Det borde som
@Cupcakes är inne på förklaras av att Tele2 inte satsat så hårt på Comviq, utan lagt mer krut på Tele2-varumärket med de bästa kampanjerna där. Det är i alla fall intrycket man fått.
Sett till mängden reklam man ser på stan tycker jag Vimla och
Hallon förekommer ofta där många människor rör sig, speciellt i kollektivtrafiken. Comviq måste dock vara ohotad etta på "kiosreklam" - i de flesta närhandelsbutiker ser man dem i skyltfönstren.
Man får ju säga grattis till
Tre som når två miljoner abonnemang.
Totalt handlar det om cirka 14,7 miljoner abonnemang. Det kommer bli spännande att se vad eSIM gör med dessa siffror- om det kommer leda till en ökning i takt som vi har flera olika enhetstyper som skall kopplas upp till mobilnätet. Tänker förstås främst på klockorna i första hand.
Click to expand...