Använda fotoblixten som ficklampa?

Diskussion i 'Legend' startad av Dvudd, 5 apr 2010.

1. Defeat

Defeat Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Jadu. 2.2 kommer ju inte ens till legend så. I princip officiellt bekräftat:( Hade de arbetat på android 2.2 froyo till legenden så hade de sagt det. Då hade fler köpt legenden istället för andra märken.
    Anledningen till att de varken säger "ja" eller "nej" är för att de är för lata för att göra 2.2 till android och skiter i det. Istället för att bara svara:
    "Nej, vi är ett inkompetent företag som inte ens kan fixa 4 månader gamla buggar i en av våra mest påkostade telefoner och än mindre hålla mjukvaran uppdaterad, så froyo kommer ej till legend"
    Så säger de "kanske" så att folk får hopp och köper deras telefon =/ fult. Vad förlorar de på att säga "Vi arbetar på 2.2 just nu, så antagligen kommer vi släppa en uppdatering." De tjänar de ju bara på att säga. Nej, froyo kommer nog aldrig till legend.

Btw. Frågade htc angående ifall legenden även fått amoled utbytt till lcd, precis som desire. Samt hur det blir med android 2.2. Skrev även att det var dåligt att man var tvungen att köpa deras dyraste och bästa telefon för att få vettig service. Hur svarade de?

De hade inte en aning om att desire fått utbytta skärmar, och trodde inte det stämde. Alltså att både desire och legend tillverkas med amoled skärmar (y). Frågan om android 2.2 svarade de inte ens på. Bra och kompetent företag som inte ens har koll på deras egna produkter (y)

2. Raketostkostym

Raketostkostym Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Sluta trolla. Supporten har aldrig och kommer aldrig vara pålitliga vare sig de säger bu eller bä. Det finns ett officiellt uttalande som säger att det kommer innan jul. :)

3. Defeat

Defeat Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Asså?:P Nu ger du mig lite hopp i mitt bittra hjärta:D Länka gärna!

4. SnowFlax

SnowFlax Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Finns det nån app som klarar detta när/om man rootar?

5. choudhry

choudhry Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

6. Miller01

Miller01 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Kommer 2.2 till legend då alltså? Hehe.

7. hedztrem

hedztrem Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

Jag har en rootad legend och appen torch funkar klockrent. Där kan du även ha strobe istället för vanlig lampa.

8. Fredriks

Fredriks Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 286

MINA ENHETER

Jag använder en app som heter Akari på min X10 mini.
    Fungerar kanon,en on knapp o en offknapp när man öppnat appen