APK installerare med automatiska uppdateringar.

Diskussion i 'P40-serien' startad av nordelito, 16 mar 2022.

  1. nordelito

    nordelito Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 okt 2021
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Hejhej! Fick tag på en begagnad p40 pro till dottern som gillar att fotografera.

    Tror hon kommer klara sig ganska bra utan Googles tjänster, Facebook,WhatsApp, Instagram, Snapchat osv verkar ju fungera att installera ändå av de jag läst mig till.


    Vilken app ska man använda för att hitta appar som inte finns på appgallery och finns de någon sådan app eller liknande som automatiskt håller reda på uppdateringar ifall de släpps någon ny .APK?

    Tack på förhand
     
  2. Ramboline

    Ramboline Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2009
    Inlägg:
    2 679
    Mottagna gillanden:
    917

    MINA ENHETER

    Du har Aurora oss, apk pure, apk mirror, du får oxå uppdateringar om du tar hem någon av di apparna
     
  3. nordelito

    nordelito Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 okt 2021
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Aha okej tack för svar! Om man kör en phone-clone och för över appar från en annan telefon kommer exempelvis Aurora uppfatta att man har den appen installerad och hålla den uppdaterad? Eller är det smartare att installera den i efterhand via exempelvis Aurora?
     
  4. Ramboline

    Ramboline Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2009
    Inlägg:
    2 679
    Mottagna gillanden:
    917

    MINA ENHETER

    Nej, det är bara dom du tankar hem i från typ Aurora. Kolla in Gspace på Youtube, så kan du ju få in Google oxå. Körde Gspace på min Mate 40 Pro Plus och fick in Google den vägen. Lirade på rätt bra
     
  5. nordelito

    nordelito Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 okt 2021
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    @Ramboline@Ramboline Tack så mycket för bra svar..ska kolla på Gspace, men hon använder sig inte av Googles appar så hon kanske klarar sig utan de.

    Är väl ifall någon app använder sig av Googles ramverk de kan bli struligt. Har du koll på ifall Tradera fungerar?
     
  6. Ramboline

    Ramboline Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2009
    Inlägg:
    2 679
    Mottagna gillanden:
    917

    MINA ENHETER

    Okej, nej har ingen susning, använder inte Tradera själv.
     
    nordelito gillar detta.