App att byta lockscreen bortsett från Lockbot?

Discussion in 'Desire - Frågor och problem' started by drench, Mar 12, 2011.

1. drench

drench Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

tjena undrar om man kan få den lockscreen som finns för ex oxygen då htc orginal är kasst.. upp med telefonen ur fickan när det ringer utan att ta på skärmen då jag antingen svarar eller råkar lägga på, vill ha så man drar åt sidan istället... :P

Tacksam för svar xD

2. damagee

damagee Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Då ska du ladda ner "widgetlocker" från market. Där kan du i princip få din lockscreen att se ut hur som helst, bara fantasin sätter stopp, och det där med att dra åt sidan(lite iphoneaktigt) finns som alternativ om man föredrar det...

Sen just angående samtal då finns det en app som heter "easy answer button" vilken gör så att du kan sätta en tid som du måste hålla inne svara knappen innan samtalet kopplas fram. Den har gjort att jag aldrig svarar i ficka eller liknande längre. Jag satte den till 1 sekund som jag hålla inne och det fungera fantastiskt. Minuset är att den kanske inte är snyggast i stan.

3. fireon

fireon Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

+ 1 på widgetlocker, grym app!!!

4. Svinkall

Svinkall Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag lånar denna tråd lite då jag är på jakt efter en snygg och bra lockscreen som inte har fördröjning då man låser upp (vill inte se original låsskärmen innan den nya hoppar in) samt att den ska kunna "låsa skärmen då man är i samtal då frugan har en förmåga att stänga av micen samt att lägga på under samtal

5. mortuus

mortuus Professional Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G
    Telefon 2:
    Redmi 9
    Platta:
    Shield K1
    ja widgetlocker är galant.

6. fireon

fireon Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

återigen widgetlocker. Sedan uppdateringen till 2.0 så är den otroligt snabb, har inte sett ögat av standardlockscreenen!