[App] Audiobook 303

Discussion in 'Applikationsutveckling' started by trenolltre, Sep 8, 2011.

1. ulsa

ulsa Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Funkar utmärkt nu. Kan ha funkat innan också. Jag hade nämligen två likadana böcker på de olika korten och då visar den tydligen bara en titel. När jag döpte om den på externa kortet syntes den också.

2. Nephre

Nephre Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

En sak som jag saknar är förmågan att kunna styra via blåtandsheadsetet. Kanske är det bara jag som inte fått det att funka men jag vill kunna starta och avbryta uppspelning genom att trycka på play på headsetet, det är ganska viktigt för mig på jobbet. Det är väl praktiskt taget bara det som gör att jag klänger mig fast vid mortplayer just nu trots att det är lite bökigt ibland

3. trenolltre

trenolltre Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har inte haft tillgång till nåt blåtandsheadset för att kunna testa funktionen. Jag har fått låna ett nu så jag ska se vad jag kan hitta på. Det luriga med den här typen av pause/play är att veta vilken spelare på devicen som ska börja spela.

4. trenolltre

trenolltre Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag publicerade just en ny version med bt-stöd. Meddela mig gärna hur det funkar.

Nephre likes this.
  5. Nephre

Nephre Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Har bara hunnit snabbkolla lite men det verkar fungera fullt tillfredsställande. Man tackar :)

6. chompiz

chompiz Professional Droid Medlem

MINA ENHETER

En smått irriterande sak jag upptäckte med appen förra veckan var att när jag får t.ex. sms eller mail så meddelar telefonen detta med mitt notifikationsljud som den skall. Men appen pausar inte när systemljudet tar över utan den fortsätter att spela upp boken vilket gör att man måste backa några sekunder varje gång. En liten fix för det vore verkligen på sin plats. I övrigt så gör appen det den skall och är idag mitt val när det kommer till ljudböckerna.