[APP] CallPoint - Hittar din position, under ett samtal.

Diskussion i 'Applikationsutveckling' startad av GuiceU, 13 dec 2013.

  1. GuiceU

    GuiceU Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 dec 2011
    Inlägg:
    169
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Tjena! Ett bra tag efter att den borde vara klar, så har jag äntligen tagit mig tid och utveckla klart den. Ursprungsidén kommer från denna tråd.

    Kort och gott så är denna app till för att din mobil ska hitta din nuvarande position under ett samtal. Du kommer att kunna ställa in antingen specifika nummer, där positionen bara kommer visas om du ringer med just dom numrena, eller helt enkelt alla nummer du pratar med. Det finns lagomt många inställningar och preferenser, enligt mig iallafall. Du kan t.ex ändra bakgrundsfärg, färg på texten, typsnitt osvosv...


    Som sagt så är det inte min grundidé, så vill ni klaga på idén, skit i det helt enkelt. Men kom mer än gärna på förslag på hur jag kan utveckla appen och tveka inte att fråga om ni känner för det! Säg gärna till om ni hittar några buggar eller några fel som ni vill ha rättade.

    Appen kan hittas genom att skicka ett pm till mig med din Gmail så bjuder jag in dig till betan!

    EDIT: Appen ligger nu ute påriktigt på Google Play, och kan nås via denna länk:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=nokushikuari.callpoint
    /Måns.
     
    Last edited: 17 dec 2013
  2. GuiceU

    GuiceU Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 dec 2011
    Inlägg:
    169
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Changelog.
    Version 1.1, 2013-12-13:
    - Fixat klart "design-rutan"
    - Lite småfix
    - Tagit bort svensk översättning
    - Ett par buggfixar
     
  3. gello

    gello Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 aug 2013
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    2
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung S5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung S5
    Telefon 2:
    Samsung S4
    betatestare

    Hej GuiceU!
    Olle Gustafson heter jag, vill gärna testa Callpoint, upptäckte att det på Play finns en app med det namnet.

    Mvh
    Olle
     
    GuiceU gillar detta.