App drawer som 4x1 text ikon?

Diskussion i 'Applikationer' startad av bobin89, 29 sept 2013.

  1. bobin89

    bobin89 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2013
    Inlägg:
    437
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    Hejsan alla.
    Vet precis hur jag vill få min HTC ONE att se ut men kan inte lyckas få till det, den är root och insertcoin rullar, nova launcher körs med.
    Nu till mitt problem, jag vill ha app drawer som en text icon som går över hela skärmen men kan omöjligt ändra storlek på ikonen eller hitta den i appen jag skapat mina andra ikoner i.
    Någon som har en ide om hur jag ska gå till väga?
     
  2. droidsmurf

    droidsmurf Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 sept 2012
    Inlägg:
    2 205
    Mottagna gillanden:
    1 163
    Operatör:
    Telenor / Telia
    Telefon:
    Google Pixel 7 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor / Telia
    Telefon:
    Google Pixel 7 Pro
    Vet inte hur du skulle göra för att få en ren 4*1 textrad för att öppna app drawern, men jag har gjort det lite annorlunda istället, två olika sätt, och två olika launchers.

    Nova, en popup widget, grön knapp nere till vänster öppnar en pop-up med nio appar, plus att jag har ställt in nova att öppna drawern när jag swipar med två fingrar neråt.

    [​IMG]

    Sen kör jag numera med SS Launcher the original. Samma pop-up widget, men app drawern ligger som sida 4. Kanske SS Launcher skulle vara något eftersom man kan ändra storlek på saker du har på skärmen enkelt och inte behöver tänka på något 'rutnät'.

    För mig funkar det utmärkt, och jag slipper ha massa ikoner drällandes på huvudskärmen.

    Nyfiken på om någon har en bra metod för detta, eller om du själv kommer på hur man kan göra. Har inte klurat ut än om tex Uccw tex skulle vara en lösning.


    EDIT:
    Med SS Launcher gick det fint,
    Här har jag bara dunkat in den rakt i mitten
    [​IMG]

    Sent from my HTC One using Tapatalk 4
     
    Last edited: 30 sept 2013