Övrigt: app för musik lampa runt kamerahål samt notifikationslampa

Diskussion i 'Galaxy S10' startad av zzcool500, 11 apr 2019.

  1. zzcool500

    zzcool500 Kid Droid Inaktiverad

    Blev medlem:
    10 apr 2018
    Inlägg:
    65
    Mottagna gillanden:
    15

    MINA ENHETER

    hej jag designade en app för samsung galaxy s10 vid namn arc lighting, appen lägger runt en ring runt kameran på framsidan, denna ring kan användas för notifikationer och musik och batteri överhettninsvarningar, den kan också byta färg efter bakrund eller efter app eller båda, jag vet att flera appar som den finns men jag påbörjade min app i början av mars, den bygger på koden av en annan navigeringsbar app som också har dessa funktioner detta är en app jag har arbetat på sedan förra året, koden flyttades helt enkelt till ringen, i navbar appen så lyser hemknappen på samma sätt samt bak och recent apps knappen, skulle uppskatta feedback på den, den fick en väldigt hård lansering eftersom varken jag eller utvecklaren äger en s10 eller s10+ vi arbetar fortfarade på att få ringen runt kameran perfekt tyvärr är det inte perfekt ännu men det kommer det bli, appen har monetization eftersom utvecklaren behöver ha betalt för arbetet han gjorde och jag har tyvärr inte råd att betala med mina pengar.
     

    Bifogade filer: