[APP] Sök Operatör - App för att ta reda på vilken operatör din kompis har mm

Diskussion i 'Applikationsutveckling' startad av gonzo, 14 sept 2011.

1. danne

danne Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Sweet! Jag testar igen när den nya kommer.

2. danne

danne Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Nu funkar den fint över NAT64, tack för snabb fix!

3. seron

seron Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag använde tidigare "Which Operator" av Max Reppen men den appen har slutat fungera på mina båda telefoner så det var fint att hitta denna app.

En sak som Which Operator har som jag saknar är att kunna få upp en dialogruta för att bekräfta att man vill ringa numret, så att man kan avbryta uppringningen. Skulle det gå att lägga till ett sådant alternativ? Det kunde också vara bra med en inställning för att aktivera dialogrutan endast för nummer som inte finns i telefonboken.

4. owlowlowl

owlowlowl Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej,

toppenapp! Men jag skulle gärna slippa symbolen som dyker upp i meddelandefältet när man pratat med nån. Kan man inte göra den frivillig? Sen har jag även problem med att det i historikern ser knas ut för "finns ingen operatör med detta nummer" eller vad det står, det går åt onödigt många rader till den posten (skulle tro för att den är så lång).
    För mig står också att alla samtal kostar 0kr... Vad beror det på?
    Jag har en HTC sensation xl och android 4.0.

5. gonzo

gonzo Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

@owlowlowl, Angående att ta bort symbolen som dyker upp så går det att avaktivera under inställningar. Om du "klickar" på en operatör (ej ikonen) i vyn statistik kommer du kunna ställa in kostnad du har för just denna operatör.

Om PTS får ett nummer skickat till sig som inte finns i deras databas kommer de skicka just "Finns ingen operatör med detta nummer", kan i nästa version byta ut det mot något som tar lite mindre plats..

6. limpandahlbom

limpandahlbom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Mycket bra app! Jobbar på ett ställe som säljer mobiler och vi säljare har börjat använda denna app dagligen för att kolla vad våra kunder ringer flest samtal, lätt värt att betala för :)

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2