appbrain.com app

Diskussion i 'Applikationer' startad av jokke, 16 jun 2010.

1. LGA

LGA Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jo det har jag sett information om, men finns det inte något sätt att inaktivera funktionen själv?

2. Limpa

Limpa Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Tänkte bara dela med mig av problemet jag har haft om det är flera som lidit/lider av detsamma.

Jag har inte sett mina gamla appar på ett tag, som tidigare synkats till appbrain.
    Loggade in en sväng på appbrain idag och såg att det hade skapats en till lista med appar. Den gamla hette "Apps on phone" eller liknande. Där låg ju alla mina gamla appar.

Det verkar som om dom kört igång nåt som känner av telefontyp och i mitt fall Galaxy S. Så det hade automagiskt skapats en ny lista vid namn Apps on the Galaxy S och i den låg alla mina nu aktuella appar.

Löste det hela så enkelt med att klicka för alla appar i den gamla listan "apps on phone" och sedan välja Lägg till i lista och välja namnet på den nya listan.

Såg att det va många negativa kommentarer på appen i market p.g.a. att det strulat på detta viset.

Mvh

3. Eos95

Eos95 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    125
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Sony Compact z5

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Sony Compact z5
    Platta:
    Nexus 7
    Info:
    (1gn)
    Övrigt:
    Microsoft surface 1,
    det funkar ej avinstallera appar från appb, har så man kan instalera men ej avinstalera :ehm: