[Appförslag] flOw

Diskussion i 'Appförslag och idéer' startad av Poptot, 3 okt 2010.

1. Poptot

Poptot Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    74

MINA ENHETER

Jag är sugen på ett spel som liknar flOw som man kan köpa på Playstation Store(På PS3)! Lägger upp youtube video till spelet! <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/D5YPMU5dFJA?fs=1&amp;hl=sv_SE&amp;color1=0x3a3a3a&amp;color2=0x999999"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/D5YPMU5dFJA?fs=1&amp;hl=sv_SE&amp;color1=0x3a3a3a&amp;color2=0x999999" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object> Jag tror inte att det skulle vara så jättesvårt att göra ett sådant spel. Det behöver inte vara nått 3D spel, bara ett simpelt 2D spel som liknar flOw

Last edited: 3 okt 2010
  2. Sebdroid

Sebdroid Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hade varit sjukt coolt!!!!!!!!!!!!!!! :)

3. Jack Bohlen

Jack Bohlen Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

4. macrohauler

macrohauler Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

skulle kunna tänka mig att göra ett försök, hade varit roligt.

men känns som att göra en rip-off på hela spelet vilket känns ganska lågt..

5. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Vad är meningen med spelet?

6. PasenRacing

PasenRacing Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Ser ut som en modern version av maskspelet som fanns på gammla nokia (Snake om jag inte minns fel)

Man skulle svänga runt å "äta" grejer för att få masken/ormen så lång som möjligt.

7. macrohauler

macrohauler Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jovisst gör det det, men! Det finns ingen poäng med spelet vad jag har fått veta. Inte mer än att äta sig så djupt ner som möjligt. Saken är den, att det finns inte ens något "mål" för att ta sig ner till nästa nivå, man kan göra det närsom. Enda problemet är att "fienderna" blir starkare o har du inte ätit upp dig kan de bli problem ;)

Vad som är ganska coolt med detta spelet, inte säker på det men har för mig det, är att det ändrar svårighetsgraden beroende på hur bra man spelar ;)