[Appförslag] Samtalskostnad

Diskussion i 'Appförslag och idéer' startad av Skrutt, 31 dec 2009.

  1. Skrutt

    Skrutt Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 dec 2009
    Inlägg:
    250
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Vore bra om någon ville göra ett samtals kostnads program vilket inte verkar finnas. Där man får fylla i belopp för påbörjad minut, uppringnings avgift och
    sms avgift. Sedan skulle det vara coolt om man tex kunde se till vem man ringer för mest pengar till osv. Har massa ideer på detta. Någon som vill ta sig ann detta? Det skulle nog bli populärt på market!
     
  2. Tash

    Tash Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2010
    Inlägg:
    41
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    jag dubblar denna request....
    jag har exempelvis fastpris hos tele2. där jag har 1000 minuter till alla operatörer ink startavgift. Där man debiteras för varje påbörjad minut. och 1000 sms... ett program som 2g watchdog som håller koll och varnar när man närmar sig sin "smärtgräns"....
     
  3. appel

    appel Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2009
    Inlägg:
    2 114
    Mottagna gillanden:
    123

    MINA ENHETER

    Hade ju varit kul, men jag kan inte komma på något vettigt sätt att ta reda på vilken operatör numret man ringer/sms:ar till hör. Detta behövs iaf för mig eftersom jag tex inte har minutavgift när jag ringer tele2 abonnenter.
     
  4. 2_Thumbs_Up

    2_Thumbs_Up Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 okt 2009
    Inlägg:
    248
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Jag startade en liknande tråd (https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=4009) och där nämndes en alternativ metod till att göra en sådan här app. Värt att kolla upp USSD kanske?