Säljes: Apple iPhone 7/8 Läderfodral + Smart Battery Case

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av opuschen, 13 mar 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. opuschen

    opuschen Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 maj 2014
    Inlägg:
    110
    Mottagna gillanden:
    293

    MINA ENHETER

    Säljer ett styck Apple lädercase iphone 7/8, blått.
    Notera att detta har en "fingerhållare" insydd på baksidan. Detta är gjort hos en skomakare, och kostade 200kr bara det. Det ser jag alltså inte som ett "fel" utan som en "feature". När man väl använt sådant vill man inte sluta, så så snart jag fick min 8 plus så gjorde jag en likadan hos skomakaren! Se bild.

    Kostar 495kr + 200kr nytt. Jag tänker mig 300kr inklusive frakt med vanligt brev.

    Jag har också ett Smart Battery Case, svart. Funkar till iPhone 7 (och 8, enligt uppgifter på nätet, dock stödjer det inte trådlös laddning). Använt ett tiotal gånger. Fint skick. Givetsvis original. Detta har också en rem monterad på baksidan, men den sitter med självhäftande tejp. Går såklart plocka bort om man inte vill ha den - men jag tycker det underlättar användandet väsentligt och vill inte vara utan den själv. Se bild.

    Kostar 1095 nytt. Jag tänker mig 550kr inklusive frakt med vanligt brev.

    Givetsvis är båda original.

    Önskas fancyfrakt (skicka lätt eller liknande) står köparen för merkostnaden, då kan det också ta någon dag extra att skicka också eftersom det är ett visst bök att ta mig till Posten.

    Har omdömen här! Sakerna finns i Skövde om någon nu vill hämta.
    Byten inte intressant (förutom till en Kobo Aura One men det känns helt knäppt osannolikt :) ).

    Vänligen,
    Marcus

    IMG_1891.jpg IMG_1889.jpg
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.