Då ska jag väl inte vara sämre. Här kommer en lista på appar jag använder mest!
Hushdroid - För dom som har Hushmail.
TextSecure - Riktigt bra och seriös app för dom som vill skicka krypterade SMS. Appen har hög säkerhet all around.
TeamViewer - Bra app att fjärrstyra datorn med.
Swedbank - App för dom som har Swedbank. Man kan göra i princip allt som du kan göra på nätet via datorn.
AndFTP - Bra och smidig FTP-Klient.
Irssi ConnectBot - Bra SSH-klient som underlättar användandet med Irssi.
QQPlayer - Bra videospelare. Har testat andra spelare och denna är den bästa hittills enligt mig. Den klarar av AVI, FLV, MP4, 3GP, MKV, MOV mm.
ConvertPad - Riktigt kraftfull omvandlare. Finns allt att konvertera där. Lätt att använda och ställa in efter egna behov. Appen använder sig även av realtidsvaluta för att få aktuella valutakurser.
IMDB - Bra app för att se info om filmer, tv-serier och även tv-tider. Man kan även titta på trailers direkt i appen.
Blocket - Den säger sig självt vad det är. Man kan även ringa och mejla direkt från appen. Tipsa vänner om annonsen. Spara sökningar som bevakningar etc.
HSW (How Stuff Works) - Mycket intressant information om mycket. Videos, podcasts och artiklar.
APPY Geek - Bra app för dom som är intresserade inom ämnet teknologi. Massa bra nyheter och artiklar.
Hockeystats - För dig som är hockeyintresserad. Notifikation vid mål. Statistik. Dagens matcher med liveresultat. Tabeller med liveställningen. Välj vilka lag du vill ha notifiering för. Och mycket mycket mer. Ett måste för en hockeygalen människa.
Detta är dom apparna som går varmast på min lur. Man har självfallet en massa andra appar, men dessa är dom jag tycker är mest värda att nämna!
Last edited: 16 sept 2011