Apputvecklare sökes. Du behöver inte vara bäst.

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av ziggizag, 19 jan 2014.

  1. ziggizag

    ziggizag Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jan 2014
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej igen allihopa.
     
    Last edited: 11 mar 2014
  2. evening.beam

    evening.beam Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2012
    Inlägg:
    259
    Mottagna gillanden:
    61

    MINA ENHETER

    Out-of-nowhere tog du kontakt med mig och frågade om jag var intresserad. Jag svarade att jag kan mycket väl ta uppdrag mot betalning och då svarar du att du inte har några pengar, så påståendet ovan känns lite spännande.

    Det som eventuella intresserade personer erbjuds av dig är aktier i ett bolag som inte finns och som det inte finns någon affärsplan för.

    Lycksökare som söker gratisjobbare får nog jobba lite hårdare.
     
  3. ziggizag

    ziggizag Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jan 2014
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej!

    Det stämmer att vi hade kontakt och jag sa inte att du inte skulle få betalt. Och hur kan du veta ngt om några aktieposter. Ta reda på lite mer info till nästa gång!
     
  4. evening.beam

    evening.beam Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2012
    Inlägg:
    259
    Mottagna gillanden:
    61

    MINA ENHETER

    I mitt allra första svar till din förfrågan så svarade jag att jag är en professionell apputvecklare som gör uppdrag på beställning. Vilket betyder mot betalning. Detta bekräftade du att du var ute efter. Detta har du sedan backat från. Det är fine att du är på jakt efter en gratisarbetare och det har jag inga problem med, jag är dock ingen sådan. Bra dock att du nu är tydlig gentemot andra intressenter.


    Detta skrev du ju själv till mig. Spännande att du glömt det.


    ---

    Av respekt för ditt projekt väljer jag dock att inte posta hela konversationen här. Som professionell så är det en grundpelare för mig att värna sekretess. Däremot så bemöter jag felaktigheter.

    Jag tror att du har en bra idé och att du kan nå framgång, men jag tror också att det behövs lite mer tydlighet och flexibilitet.


    Mvh,
    e.b.
     
  5. yusaef

    yusaef Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 feb 2014
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej Harvey

    Jag har ett team på Sri Lanka som har mycket goda kompetenser inom apputveckling, och gör det för lägre pris än vad du betalar i Sverige. Om du är intresserad kan du skriva till mig på [email protected]

    Mvh
    Yusef Fröbom