Har väntat rätt länge på att få min 101 8GB från Teknikmagasinet så när de nu har 16GB i lager på hemsidan och deras personal bekräftar att den finns inne gör jag ett nytt köp på denna och avbokar samtidigt 8GB.
Jag frågade sedan om leveransen då äntligen kan gå iväg idag visar det sig att den inte är redo för leverans utan de svarar "kanske inte idag men imorgon med 100 % säkerhet."
Förhoppningsvis kan den äntligen skickas imorgon och nu hoppas jag verkligen att den hinner komma fram innan helgen. När det gäller Posten kan man ju inte räkna med något (vilket är en anledning till att jag var mån om att den skulle skickas idag).
Är det förresten någon som har erfarenhet av hur lång tid deras kreditkortskreditering kan ta?
[EDIT] Nu har den packats och jag har fått kollinummer, så den borde gå iväg från dem imorgon utan problem. Nu kvarstår bara att hoppas på att Posten lyckas leverera som de ska. Om det är någon annan som tänkt skaffa en Archos 101 borde Teknikmagasinet kunna leverera ganska omgående (de visar fortfarande att den finns i lager).
Last edited: 8 december 2010